Přeskočit na hlavní obsah

Vegg-Go, vegan + vegetarian bar


Díky portálu Blogerky.cz a voucheru získanému v rámci výzvy veg a vegetariánského baru Vegg-Go jsem měla možnost zdarma ochutnat cokoliv z Vegg-Go menu. Po náročném dni jsem se rozhodla pro "take away," v pevné a eko papírové taštičce jsem si odnesla z pobočky Obchodního centra Chodov v Praze pořádnou večeři pro dva domu. A už jsem nevařila! S vegetariánským a někdy i veganským stravováním "laškuji" možná tak rok. Totiž, když Vás nepřesvědčí Vaši životní přesvědčení nejíst živé tvory, možná Vás dožene vlastní tělo, které si řekne, co je mu momentálně potřeba a možná i ten věk hraje poměrně důležitou roli :-). Z vlastní zkušenosti vím, že to nejchutnější jídlo se skládá z těch nejkvalitnějších (rozuměj poctivě a neurychlovaně pěstovaných a vyrobených) surovin. Pak není třeba žádných vychytávek ani dochucovadel, jen to chce trochu citu, jak jednotlivé složky k sobě poskládat. A to se tedy Vegg-Go opravdu povedlo.


Já si v taštičce odnesla VeggWrap, květákový tabouleh s puntíkatou dýní, hummus (to, jak mi hummus chutná už možná hraničí s obcesí!) a březovou vodu. Jídlo jsem si chtěla pořádně a v klidu, na čerstvém vzduchu, užít.



č. 1 - hummus z cizrny, bomba největší, přesně takový, který miluju. Do sametova rozmixovaný, až vyšlehaný, lehká příchut česneku, zakápnutý olivovým olejem. Snědla bych ho tuny, asi, domů jsem si přinesla dvě vrchovaté naběračky. Hodnotná bílkovina se počítá!


č. 2 - VeggWrap jsem vzala pro muže. Chilli tortilla je naplněná houbovým salátem s bulgurem (cibule, paprika tří barev, máslo, česnek, olivový olej, žampióny, bulgur, sůl, pepř). Navrchu sedí tři vysmažené zeleninové kuličky. Sami si můžete wrap poskládat podle svých chutí. Na výběr je neochucená tortilla pšeničná a dvě ochucené - špenátová a chilli. Dovnitř salát podle libosti a na výběr je opět i dresing - jogurt nebo hummus. (Jaký dresing jsem vybrala já je určitě zcela jasné. Hummus). Wrap je uložený opět do solidního a pevného kornoutku, zabalený do papíru bez úhony přežil další třičtvrtě hodinové cestování.



Jediný slabý článek byly zeleninové koule. Buď cestováním pozbyly na čerstvosti, nebo byly málo propečené, uvnitř byly trochu mazlavější konzistence. Ale jako fakt nejsem hnidopich. Jeden takový wrap je hodně sytý a bohatě stačí k obědu, Za 99,00 korun českých, zdravě? Bez domácí přípravy jídla? V nákupním centru, mezi řetězci různě zdravého i nezdravého rychlého občerstvení? To chceš!


č. 3 - puntíkatá dýně. Pod roztomilým názvem se skrývá salát z máslové dýně, jarní cibulky, dýňového seminka, brusinek (ty jsem tam necítila), olivového oleje, citrónové šťávy , sójové omáčky, zázvoru, česneku, quinoi, osoleno, opepřeno.


Skvělý - jemný a moc, moc chutný, nic nechybí, nic nepřebíjí. 100 g za 35,00.



č. 4 - květákový tabouleh. Salát ze syrového květáku, malých kostiček máslové dýňě , červené cibule, chilli papriky, okurky, česneku, máty, petržele, hrášku, dýňových seminek, olivového oeje, citrónové šťávy, soli, pepře. Samotný salát mi chutnal trochu nahořkle a vůbec nemůžu určit, proč. Ale doplnila jsem ho hummusem a už jsem neměla žádný problém. Cizrnový hummus a květákový tabouleh se k sobě skvěle hodí a chutě se vyvažují. Cena opět 35,00 korun za 100 g.


č. 5 - březová voda Birk s bezovou příchutí. Tak její koupě (za 79,00 korun českých)byla možná vyloženě moje marnivost, mohla jsem si dát čertvě připravenou okurkovou limonádu, ale já jsem opravdu chtěla ochutnat šťávu ze stromu. Protože doposud jsem jen viděla v dokumentárních filmech stáčení březové mízy. :-) "Každý den vypije strom bříza 300l vody a proto obsahuje několik tisíc litrů mízy. Voda se do lahví Sealand Birk plní přímo ze stromu. Chuť je svěží a připomíná jaro - jemná, příjemná a sladká. Je to povzbuzijíca tekutina - pro tělo i duši."

‪#‎LoveYourLive #‎vegggo‬

Za mě říkám baru Vegg-Go ano! Poctivé, dobré a když si to dobře nakombinujete, tak i nutričně vyvážené jídlo. Snidaně, svačinky, obědy, večeře. Najdete je v nákupních centrech po celé České republice, jako zdravou alternativu rychlého občerstvení. V Praze zatím na dvou místech, v Obchodním centru Chodov na Praze 4 a v Atriu Flora na Praze 3.
Díky za voucher Vegg-Go a jedné velice milé slečně, která mi včera pomohla menu tak svěle poskládat!






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pražma pečená v troubě

  Ahoj, milí čtenáři! Dnes vám chci ukázat, jak si připravit jednoduché a chutné jídlo z pražmy, kterou jsem našel v akci v supermarketu. Pražma je druh mořské ryby, která má bílé maso a jemnou chuť. Je bohatá na bílkoviny, omega-3 mastné kyseliny a vitamíny. A navíc je velmi snadná na přípravu!   Potřebujete:   - 1 pražmu (asi 1 kg) - 4 mrkve - 2 cibule - 1 svazek petržele - 2 lžičky římského kmínu - sůl, pepř, olivový olej   Postup:   1. Troubu předehřejte na 180 °C. Pražmu omyjte, osušte a vykuchejte. Pokud chcete, můžete ji nechat vykuchat v obchodě, ale já si to rád dělám sám. Je to taková relaxace, když si pohrávám s rybími vnitřnostmi. 😂 2. Mrkev oloupejte a nakrájejte na kolečka. Cibuli oloupejte a nakrájejte na půlkolečka. Petržel nakrájejte nahrubo. Všechnu zeleninu smíchejte v míse a osolte, opepřete a přidejte římský kmín. Římský kmín dodá jídlu zajímavou chuť a vůni, ale pokud ho nemáte rádi, můžete ho vynechat nebo nahradit jiným kořením. 3.

Pražma královská s pečenou zeleninou

Kdo mě zná, třeba i jen ze čtení mého blogu z minulosti, ten ví, že mám ráda na talíři ryby, mušle, slávky i kdejakou další, mořskou havěť (ne,  to není šťastný výraz, nejsem vodník, ani hastrman z pohádky Jana Drdy), mořské plody. Resuscituji svůj blog, protože mám za poslední dva měsíce více vjemů, možností a možná i sil pro další zdokumentování mých  experimentů v mé  kuchyni. A protože jsem dostala rybu. Pražmu královskou. Recept jsem si utvořila v hlavě, podle dalších surovin, o kterých jsem věděla, že mám doma v zásobě, podle chutí, které mi u nich navzájem fungují a už se mi osvědčily. Večer nezbylo moc času běžně  pracující ženy na  „haute cuisine.“   Do vykuchané ryby jsem vetřela dostatečné množství soli zvenku i do její břišní dutiny a nechala cca 15 minut odpočívat, než jsem si stihla připravit zeleninu, se kterou jsem pražmu hodlala péct společně na plechu v troubě. Troubu jsem začala rozehřívat na 200 °C. Oloupané mrkve a petržele jsem nakrájela na hranolky, pr

Uzený česnek

V našem Viet obchodě jsem narazila opět na něco. Pro mě nového. Uzený česnek. Země původu - Francie. Jedna palice za Kč 9,--. Slupky voní po kouři. Česnek sám o sobě v chuti ovlivněný není. Prostě, chutná česnekově, ani trochu kouřově. Jedinné, co jsem byla schopná ve vodách internetu vylovit za informace, bylo to, že uzením se pouze prodlužuje životnost česneku, uzením technologií teplého kouře po dobu sedmi dní se česnek konzervuje, chrání se tím při uskladnění proti plísním. Tak, jestli máte větší poznatky, nebo zkušenosti, směle sem s nimi do komentářů. Děkuji!